Veel coaches, consultants en adviseurs werken één op één met klanten. Zo bieden ze volgens hen de meeste meerwaarde. Toch heb je misschien wel net zoals velen de ambitie om je ideeën met meer mensen te delen. Je wilt de hele wereld wel laten weten hoe goed jouw oplossing is! In feite onthoud je heel veel mensen daar dan van. Want jij hebt maar 24 uur in een dag. Dat zou toch jammer zijn. In plaats van één-op-één kun je ook 'één-op-velen' werken. Bijvoorbeeld door op je website informatie te delen, een e-paper of e-book te schrijven of een online-training te ontwikkelen. Wanneer je dat laagdrempelig houd, raken veel mensen met jou en je werk bekend. En de mensen die je persoonlijk wilt coachen of maatwerk wilt geven? Die komen juist of alsnog naar je toe om verder geholpen te worden! |
4 Comments
4/10/2015 12:54:08 am
Je hebt geheel gelijk Erwin. wel zou ik deze gratis info dusdanig uitnodigend en spannend maken voor de lezer , dat hij/zij voor een paar euro , ook de uitgebreidere versie met aanvullende info wil kopen ( online ).groet, rick
Reply
Erwin Meijboom
4/14/2015 07:27:38 pm
Beste Rick, klopt! Je kan een gratis weggever plaatsen op je website, zoals onze e-paper. Wil je meer informatie en vooral, wil je het toepassen, dan kun je bij ons de (online)training volgen 'Winst met waarde'. Er zijn vele mogelijkheden!
Reply
Leave a Reply. |
Erwin MeijboomIk schrijf regelmatig over actuele ontwikkelingen in het duurzaam ondernemen. Archief
December 2015
CategoriënBlogs en ander nieuws ontvangen? Schrijf je hier in:
|